Bij Tapijtcentrum kom je thuis in je nieuwe interieur. Dit geldt voor de winkels, maar ook voor de website, die steeds beter is ingericht om vanuit je luie stoel jouw favoriete vloer of raambekleding te kiezen. En dankzij een cross-mediale campagne krijgt deze website volop traffic, wat uiteindelijk leidt tot meer interieurafspraken in de winkels of bij de mensen thuis.
Zorg voor meer interieurafspraken in de winkels of bij de mensen thuis.
Een cross-mediale campagne voor meer traffic naar de website en de winkels.
Door deze cross-mediale campagne zien we een boost in aanvragen via de verschillende communicatie stromingen.
Elk interieur is wel eens toe aan een frisse wind. Omdat het niet meer van deze tijd is, de sleet erop zit of omdat je jezelf wilt verwennen met een fris en trendy dessin. Hét adres is dan Tapijtcentrum Nederland, waar je alles vindt om je vloer en ramen te bekleden. De stylisten helpen je gratis op weg, in de winkel of bij je thuis. Een slimme manier om laagdrempelig veel traffic te generen.
Je kunt nog zoveel productvoorbeelden in de winkel bekijken, of plaatjes online: het liefst wil je gewoon jouw beoogde vloer of raamdecoratie in je eigen woning beoordelen. Tapijtcentrum komt tegemoet aan deze wens en verzendt gratis de productstaal die jij op het oog hebt. Of twee, als je nog twijfelt.
Heb je een productstaal thuis, en ben je benieuwd hoe jouw woonruimte eruitziet met dit type vloer? Dan ga je gewoon even naar de online room visualiser van Tapijtcentrum. Maak een foto van je ruimte, selecteer een vloer op de site en je krijgt een combinatie van beide in één beeld. Kiezen was nog nooit zo eenvoudig.
De volgende stap? De praktijk leert dat deze cross-mediale aanpak leidt tot veel traffic naar de winkels. En dus tot meer verkoop.
De room visualer en de laagdrempelige manier om stalen te bestellen, zijn een succes. De mogelijkheden worden volop benut. We zien bovendien dat mensen thuis al warm worden gemaakt voor hun toekomstige aankoop. Met als resultaat dat er meer koopgerichte bezoekers komen in de fysieke winkels.