Grizzly Outdoor heeft voor elke gelegenheid een type tent. En iedere tent is volledig aan te passen qua formaat en vormgeving. Met dit brede assortiment zijn ze uitgegroeid tot een krachtig merk in de (verhuur)wereld van partytenten. Aan Tandem de uitdaging om een sterk imago neer te zetten op basis van een stevige positionering.
Restyle het logo en de website voor dealers en grote afnemers van Grizzly Outdoor.
Een krachtige positionering en merkidentiteit. Deze krijgen vorm in alle middelen die leiden naar de dynamische website als digitale showroom.
De website trekt in korte tijd 500% meer bezoekers.
Jaar in jaar uit presteren, bij alle gelegenheden en dat voor een toegankelijke prijs. De enige partytent die dat waarmaakt, is de Grizzly Outdoor. Een uiterst robuuste, maar stijlvolle tent die je koopt voor het leven. Kortom: een tent die zijn naam volledig waarmaakt. In al zijn vezels.
Groots bij elke gelegenheid
Sterk in kwaliteit
Snel leverbaar uit eigen voorraad
Slim, dankzij handige accessoires en opties
Robuuste beelden en teksten komen samen om de eigenschappen en toepassing per tent weer te geven.
Op de meertalige website lichten we alle features uit op een visuele en dynamische manier. Hiermee fungeert het als een digitale showroom die de exclusiviteit van het merk weerspiegelt. De website is primair bedoeld voor dealers, maar zelfs particulieren gebruiken de website om zich te oriënteren voordat ze hun aankoop gaan doen.
De merkidentiteit krijgt vorm in alle corporate middelen. Hierdoor vertellen we via elk kanaal een eenduidig verhaal.
Klanten hebben het over dé Grizzly. Het merk is een begrip geworden. De website trekt in korte tijd 500% meer bezoekers dan voor de lancering. Het betreft vooral kopers die zich via de site oriënteren, voordat ze daadwerkelijk een bestelling plaatsen bij bol.com en partytent-online.nl.