Een halve eeuw… Alles voor vloeren en ramen. Tapijtcentrum is jarig in 2020 en dát mag gevierd worden. Daarom schakelde de specialist op het gebied van vloeren- en raambekleding Tandem in om het jubileum te “versieren”. Met de campagne ‘feest in huis’ hebben we dan ook groots uitgepakt.
Ontwikkel een campagne voor ons 50-jarig jubileum
Een jaar lang “feest in huis”!
Een feest wat binnen de organisatie met trots wordt uitgedragen en dat gevierd wordt met duizenden tevreden klanten.
Met deze speciale jubileumuitgave vieren we de bijzondere mijlpaal. Een magazine vol verhalen, interviews en inspiratie, versterkt met een jubileum-beeldmerk dat een heel jaar lang wordt gebruikt in alle communicatie-uitingen.
Tandem realiseerde een landingspagina. De verbinding tussen alle offline- en online middelen die zijn ontwikkeld voor de campagne ‘feest in huis’.
Wie jarig is, trakteert! Zo hoort het. Daarom zijn we de campagne gestart met het weggegeven van robotstofzuigers. We bedachten de ‘confetti challenge’: Maak een feest in huis en win! Een succesvolle start blijkt inmiddels met een bereik van 16.000 in januari. Daarnaast posten we wekelijks acties, inhakers en jubileum-weetjes via Facebook en Instagram.
Natuurlijk vieren we het feest ook in de winkels. Het hele jaar door krijgt het jubileum de aandacht die het verdient en pakken we uit met mooie acties voor bezoekers. Zo ga je dus nooit met lege handen naar huis.
Een jubileum wat binnen Tapijtcentrum met trots wordt uitgedragen en dat gevierd wordt met duizenden tevreden klanten.