Blog

Tandem hoort,
ziet en deelt

Scoren met SEO? Let’s E-A-T

Misschien heb je al eens gehoord van E-A-T. Het komt uit de koker van Google en is een belangrijk principe om hoog te scoren op basis van kwaliteit. Met andere...
Lees meer

Bloggen om te bloggen? Of om écht relevant te zijn als merk?

Tja, bloggen. Waarover dan? Waarom eigenlijk? En wat levert het me op? Weerhouden deze vragen jou om écht aan de slag te gaan? Dan vermoeden wij waar het pijnpunt zit....
Lees meer

De klik met de klant is heilig

Tandem is een jaar jong, maar één van de drijvende krachten draait alweer vijftien jaar mee in het reclamevak. Paul Vissers startte met My-Design, schakelde door met Reclamemak(k)ers en daarna...
Lees meer

Netflix kijktip: de achtergrond van design

Netflix is door velen al heiligverklaard. Inderdaad: ook door ons. Zeker nu we massaal thuis zitten. Als creatieve vakidioten kunnen wij dan ook niet heen om een serie zoals Abstract:...
Lees meer

Vakmanschap van communicatie nu hard nodig!

Het coronavirus houdt de wereld in zijn greep. En de meningen over wat we wel en juist niet moeten doen, lopen nogal uiteen. Daarom is het vakmanschap van goede communicatie...
Lees meer

Tien tips voor succesvolle content

Creatieve social content… we kunnen het web er over vol schrijven. Over geslaagde campagnes en sterke inhakers bijvoorbeeld. En het mooie is, succesvolle social media berichten zijn geen toevalstreffers. Ze...
Lees meer

De heilige 3 H’s voor waardevolle, social content

In de blog “het Wie-Wat-Waar van social content” helpen we je om succesvolle social content op te zetten. Je leest hoe je social media inricht en hoe je richting geeft...
Lees meer

Stockyplocky BV, voor al uw clichés

Toegegeven: stockfoto’s hebben zo hun voordelen. Ze zijn goedkoop, de keuze is reuze en het is de makkelijkste manier om aan beeldcontent te komen. Maar hoe groot de verleiding ook...
Lees meer

Het wie-wat-waar van social content

Social media? Dat doen we er gewoon even bij. Tussen de bedrijven door. En als het té druk is, dan skippen we gewoon een weekje. Het is tenslotte gratis… Dat...
Lees meer

Humor bindt (Meme-marketing)

Memes; Je kent ze wel. Korte filmpjes of uitgesproken foto’s met een pakkend bijschrift. En waarschijnlijk met veel likes en shares. Zelf ben ik er dol op. Humor creëren met...
Lees meer

Rebranding 3/3: Tandem is de naam

Yes! Na maandenlang lang sparren, een regen aan naamsuggesties, een speciaal aangemaakt app-groep die regelmatig ontplofte en veel eureka’s die tóch niet zo geniaal bleken, ligt er eindelijk een naam...
Lees meer

Rebranding 2/3: Twee ons 2.0… of toch iets anders

Tijdens het vullen van de verhuisdozen valt het hoge woord: eenmaal gesetteld in het nieuwe pand gaan we twee ons rebranden. Dat klinkt alsof er geen weg terug is, maar...
Lees meer

Rebranding 1/3: Twee ons in de steigers

Het kriebelt bij twee ons. Er is een positieve onrust op de werkvloer geslopen. Tuurlijk: we krijgen binnenkort de sleutel van ons nieuwe pand. Maar toch, er is meer …...
Lees meer

Omschakelen?

Wil je meer maken van je merk? Laat je gegevens achter en we nemen snel contact met je op.